Co o nas mówią
Właściciele i Managerzy Restauracji?

Odtwórz wideo
Kuba
Właściciel Restauracji Złoty Lin
Odtwórz wideo
Teo Vivaldis
Właściciel Restauracji MEZE
Odtwórz wideo
Ania
Managerka Restauracji Bistro Del Gusto
Odtwórz wideo
Damian
Manager Restauracji Pałac Widokowy
Odtwórz wideo
Izabela
Managerka Restauracji Pałac Widokowy

Co o nas mówią
Kelnerzy Restauracji?

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Opinie

Denys Shmalko
Kelner
Polecam w 100%, Adam i Jacek super gości którzy mają sporo widzę i w miły sympatyczny sposób potrafią to przekazać, jak ktoś chce zwiększyć swoje umiejętności i rozwijać się w bycie profesjonalistom polecam mega
Yaroslav Ternavskyi
Kelner
Szkolenia super, chłopaki dają z siebie wszystko. Zajarani i faktycznie widać że pomagają w rozwoju. Polecam
Dominik Wojtkowski
Kelner
Super interesujące szkolenia z których wyciągnąłem naprawdę dużo, poprawiły moją sprzedaż oraz zarobek. Jeszcze raz dzięki!
Dmytro Voitiuk
Kelner
Miałem przyjemność uczestniczyć w szkoleniu, które przerosło moje oczekiwania pod wieloma względami. Program był przemyślany i dobrze zorganizowany, a trener wykazał się ogromną wiedzą i umiejętnością jej przekazywania. Każdy temat był omawiany w sposób jasny i zrozumiały, a ćwiczenia praktyczne pozwoliły na lepsze utrwalenie zdobytych umiejętności.
Luca Brasi
Kelner
Najlepsze szkolenia gastronimiczne, w którym miałem przyjemność uczestniczyć. Fachowo przekazana wiedza . Techniki i smaczki Kelnerskie na najwyższym poziomie. Idealna wiedza do przkucia w Cash przy stole Pozdrawiam serdecznie i dziękuję
Sebastian Chrząszcz
Kelner
Tak się powinno szkolić w gastronomii! Panowie łączą ogromne, wieloletnie doświadczenie w biznesie restauracyjnym wraz z praktyczną wiedzą sprzedażową przez duże W! I robią to w bardzo dobrym stylu. Zabawa, wiedza i profesjonalizm - serdecznie polecam.
Adrian Wiśniewski
Kelner
Takie szkolenie powinno byc podstawa dla kazdego kelnera i z tego punktu powinno sie zaczynac i rozwijac moim zdaniem. Minal juz jaki czas od szkolenia, a ja ciagle przypominam sobie o pewnych wskazowkach i udoskonalam skillsy jakie juz mialem, a nie wiedzialem, ze sa takie wazne. Bardzo polecam szkolenie chodz moim zdaniem powinno byc przeprowadzane poza praca i serwisem, ale to juz kwestia chyba pracodowcow i menagerow. Wielka piona i pozdrowki dla chlopakow, kawal dobrej roboty
Iza Schubert
Kelner
Najlepsze szkolenie na jakim byłam! Wiedza przekazana przez chłopaków na najwyższym poziomie! W połączeniu z cudowną atmosferą, aż szkoda było kończyć szkolenie. Z całego serducha polecam i mam nadzieję, że do zobaczenia na kolejnych edycjach!
Kacper Sikorski
Kelner
Super szkolenia, wiele nowych rzeczy których można się dowiedzieć, dla mnie jako wkraczającego w ten świat kelnerski była to idealna lekcja, dzięki niej czuję się pewny i znam pewne chwyty. Polecam w 100%
Kasia Lipińska
Kelner
Na początku byłam nastawiona troszeczkę sceptycznie co do szkolenia, jednak bardzo pozytywnie się zaskoczyłam. Nie sądziłam, ze po 10 latach w gastronomi mogę nauczyć się tylu skutecznych technik sprzedaży i zdobyć tak wiele praktycznej wiedzy. Szkolenie przebiega w bardzo pozytywnej i luźnej atmosferze. Polecam
Sara Siekierska
Kelner
Serdecznie polecam szkolenia w House of Impact. Bardzo się cieszę, że szkolenie było przygotowane pod Naszą restaurację. Wszystko dograne, na wysokim poziomie, dużo wiedzy w teorii i super przełożenie na praktykę w drugiej części szkolenia. Adam i Jacek to bardzo energiczne osoby, które posiadają ogrom wiedzy, którą przekazują w wyśmienitej atmosferze. Dziękuję Panowie
Rafał Siepak
Manager
Jako Kierownik restauracji Przystań Kabanos w Spytkowicach zdecydowanie rekomenduję szkolenia prowadzone przez firmę House of Impact wszyscy uczestnnicy szkolenia bardzo wysoko ocenili poziom szkolenia.
Previous slide
Next slide

Wybrane referencje

Skończyliśmy cykl szkoleń z House Of Impact!
Dziękujemy za świetny czas, profesjonalizm, zaangażowanie i stworzenie programu „na miarę” specyficznych potrzeb naszych restauracji.

Szkolenia miały na celu nie tylko podnieść umiejętności naszych pracowników w zakresie obsługi klienta i zwiększenia sprzedaży, ale także zbudować silniejsze relacje z klientami w erze social media. Wykorzystanie praktycznych symulacji, odgrywania scen oraz świetnych quizów znacząco przyczyniło się do zaangażowania i integracji naszego zespołu.

Szczególnie cenne było przeprowadzenie szczegółowych wywiadów z pracownikami wszystkich szczebli poprzedzające przygotowanie szkolenia – pozwoliło na indywidualne podejście oraz zrozumienie życia każdej z naszych restauracji od zaplecza. Efektywność instruktorów z House of Impact potwierdzają wysokie oceny w ankietach satysfakcji przeprowadzanych wśród naszych kelnerów.

Z pełnym przekonaniem polecam firmę House of Impact każdej organizacji działającej w dziedzinie szkoleń – szczególnie w zakresie przygotowanie i metody pracy zdecydowanie wyróżniają się na tle innych dostawców szkoleniowych.

Mieliśmy przyjemność uczestniczyć w szkoleniu kelnerskim zorganizowanym przez House of Impact w dniach 15-16 października 2024 r., które zdecydowanie przerosło nasze oczekiwania. Zespół trenerów wykazał się pełnym profesjonalizmem oraz wyjątkowym podejściem do naszych pracowników – kelnerzy nie tylko zdobyli cenne umiejętności sprzedażowe, ale także zyskali większą pewność siebie i autentyczne przywiązanie do swojego miejsca pracy.

Dzięki szkoleniu nasi kelnerzy nauczyli się subtelnie rekomendować ofertę w sposób, który nie jest natrętny, lecz budzi w gościach poczucie troski i dbałości o ich komfort. Co więcej, zauważyliśmy również wzrost integracji w zespole – kelnerzy lepiej współpracują i są bardziej zmotywowani, co pozytywnie wpływa na atmosferę i jakość obsługi.

Program szkoleniowy był świetnie dopasowany do naszych potrzeb, a profesjonalizm i zaangażowanie trenera wprowadziły do naszej restauracji świeżą energię oraz nowe spojrzenie na sprzedaż. Serdecznie polecam House of Impact każdemu, kto chce nie tylko podnieść standard obsługi, ale też zapewnić swoim pracownikom wsparcie w rozwoju zawodowym.

Szkolenie kelnerskie, które przeprowadzono w restauracji Złoty Lin, przyniosło niesamowite rezultaty. Szkolenie odbyło się w kwietniu. W ciągu pierwszego miesiąca po szkoleniu nasz utarg wzrósł o 18%, a średnia wartość paragonu znacząco się podniosła. Kelnerzy nauczyli się skutecznie rekomendować dania, a do nich skutecznie sugerować dodatki z czym mieliśmy ogromny problem. Wzrosła również sprzedaż napojów, oraz deserów, co przełożyło się na zwiększenie ogólnych zysków. Co jest najważniejsze, wzrosty utrzymują się w czasie zarówno w dni powszednie jak i w weekend!

Co jest kolejną rzeczą wartą uwagi to znaczny wzrost opinii w google. W ciągu miesiąca kelnerzy zdobyli 148 opinii od zadowolonych gości!

Szkoleniowcy wykazali się ogromnym profesjonalizmem i wiedzą, a samo szkolenie było dynamiczne, angażujące i dostosowane do naszych potrzeb. Gorąco polecam to szkolenie każdej restauracji, która chce podnieść standardy obsługi i znacząco zwiększyć sprzedaż! Panowie robią to pasją, którą czuć.