Strona główna » Opinie
Co o nas mówią
Właściciele i Managerzy Restauracji?

Kuba
Właściciel Restauracji Złoty Lin

Teo Vivaldis
Właściciel Restauracji MEZE

Ania
Managerka Restauracji Bistro Del Gusto

Damian
Manager Restauracji Pałac Widokowy

Izabela
Managerka Restauracji Pałac Widokowy
Co o nas mówią
Kelnerzy Restauracji?














Opinie
Kelner
Kelner
Kelner
Kelner
Kelner
Kelner
Kelner
Kelner
Kelner
Kelner
Kelner
Manager
Wybrane referencje
Skończyliśmy cykl szkoleń z House Of Impact!
Dziękujemy za świetny czas, profesjonalizm, zaangażowanie i stworzenie programu „na miarę” specyficznych potrzeb naszych restauracji.
Szkolenia miały na celu nie tylko podnieść umiejętności naszych pracowników w zakresie obsługi klienta i zwiększenia sprzedaży, ale także zbudować silniejsze relacje z klientami w erze social media. Wykorzystanie praktycznych symulacji, odgrywania scen oraz świetnych quizów znacząco przyczyniło się do zaangażowania i integracji naszego zespołu.
Szczególnie cenne było przeprowadzenie szczegółowych wywiadów z pracownikami wszystkich szczebli poprzedzające przygotowanie szkolenia – pozwoliło na indywidualne podejście oraz zrozumienie życia każdej z naszych restauracji od zaplecza. Efektywność instruktorów z House of Impact potwierdzają wysokie oceny w ankietach satysfakcji przeprowadzanych wśród naszych kelnerów.
Z pełnym przekonaniem polecam firmę House of Impact każdej organizacji działającej w dziedzinie szkoleń – szczególnie w zakresie przygotowanie i metody pracy zdecydowanie wyróżniają się na tle innych dostawców szkoleniowych.
Mieliśmy przyjemność uczestniczyć w szkoleniu kelnerskim zorganizowanym przez House of Impact w dniach 15-16 października 2024 r., które zdecydowanie przerosło nasze oczekiwania. Zespół trenerów wykazał się pełnym profesjonalizmem oraz wyjątkowym podejściem do naszych pracowników – kelnerzy nie tylko zdobyli cenne umiejętności sprzedażowe, ale także zyskali większą pewność siebie i autentyczne przywiązanie do swojego miejsca pracy.
Dzięki szkoleniu nasi kelnerzy nauczyli się subtelnie rekomendować ofertę w sposób, który nie jest natrętny, lecz budzi w gościach poczucie troski i dbałości o ich komfort. Co więcej, zauważyliśmy również wzrost integracji w zespole – kelnerzy lepiej współpracują i są bardziej zmotywowani, co pozytywnie wpływa na atmosferę i jakość obsługi.
Program szkoleniowy był świetnie dopasowany do naszych potrzeb, a profesjonalizm i zaangażowanie trenera wprowadziły do naszej restauracji świeżą energię oraz nowe spojrzenie na sprzedaż. Serdecznie polecam House of Impact każdemu, kto chce nie tylko podnieść standard obsługi, ale też zapewnić swoim pracownikom wsparcie w rozwoju zawodowym.
Szkolenie kelnerskie, które przeprowadzono w restauracji Złoty Lin, przyniosło niesamowite rezultaty. Szkolenie odbyło się w kwietniu. W ciągu pierwszego miesiąca po szkoleniu nasz utarg wzrósł o 18%, a średnia wartość paragonu znacząco się podniosła. Kelnerzy nauczyli się skutecznie rekomendować dania, a do nich skutecznie sugerować dodatki z czym mieliśmy ogromny problem. Wzrosła również sprzedaż napojów, oraz deserów, co przełożyło się na zwiększenie ogólnych zysków. Co jest najważniejsze, wzrosty utrzymują się w czasie zarówno w dni powszednie jak i w weekend!
Co jest kolejną rzeczą wartą uwagi to znaczny wzrost opinii w google. W ciągu miesiąca kelnerzy zdobyli 148 opinii od zadowolonych gości!
Szkoleniowcy wykazali się ogromnym profesjonalizmem i wiedzą, a samo szkolenie było dynamiczne, angażujące i dostosowane do naszych potrzeb. Gorąco polecam to szkolenie każdej restauracji, która chce podnieść standardy obsługi i znacząco zwiększyć sprzedaż! Panowie robią to pasją, którą czuć.